30 Ocak 2009 Cuma

IzmirLi TazEyi HavuzDA Siktim

SLm Direk Mevzuya Dalacam,Ben 22 Yaşında 1.92 Boyunda Yeşil Gözlü kumral Bir deLikanLıyım.4 sene Önce ÖSS ye girdikten sonra Sınavdan cıktım Ve ÖSS yaza Denk GEldiği İçin SınavDan Sonra Kıza ArkadaşımlA Havuza Gitmeye Karar Vermiştik.NeysE Havuza Gittik Bunu ÖyLe tazecik Tüysüz Ve Bikiniler içinde Görünce Yarraaamm Şaha Kalktı.Havuzda Bir süre Seviştikten Sonra Baktım Yarraaaagın İneceği Yok.Birde Baktım Orda Soyunma Kabini Varmış.Kıza Dedim ki Gir içeri SeniN Amına Koyacağım.Oda Bana Dediki olmaz.Dedim olur olur Bal gibi olurr.Soktum Bunu İçeri Bi Çıkardım YarraaGımı Babayaroyu Başladı Yalamaya Köküne kadar alıyordu.Buz Gibi Havuzdan cıkınca Sıcacık Agza GirinCe Yarraaıma Sok Etkisi oldu Ve Sanki Bir Kemik oldu.Dedim Dön ArkaNı O Sıcak Amına Gimek İstiyorum Artık.Döndü Bunun O bembeyaz Tüysüz Amına Yarragımı Bir Yerleştirdim Sanki Cennetteydim.Havuz Suyu Klorlu oldugu için Yarragım Bir giriyor Cıkmıyor Bir cıkıyor Girmiyordu.Yoktu Böyle Bir Zevk Boşalmamak için kendimi Zor tutuyordum.Ama Direnmek Mümkün Değildi.Islak Ve Sıcak Amının Derinliklerine Doğru İndikçe Zevkim Doruklara Çıkıyordu.Bağırmasın Diye Parmağımı Agzına Sokup Emdiriyordum.Ben Her Kökledikçe Parmagımı Isıyordu.Ve Artık Patlama noktasına Gelmiştim Ve YarrraaĞımı Cıkardıgım Gibi Anüsünün Üstüne MeniLerimi Saldım

2 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Serkan Öcal dedi ki...

Selam hanımlar Antalya dan Serkan ben. 39 yaşında oldukça yakışıklıyım. Gizliliğe önem veren her yaştan evli dul bekar hanımlar arayın mutluluğun doruklarına çıkalım. 0543 447 31 69

Yorum Gönder