30 Ocak 2009 Cuma

BAKKALIN KARISI

Merhablar ben ankaradan ufuk başımdan geçen bir olayı sizlerle paylamşmak isterim bundan 1 ay önce evde oturuyordum ve karnım acıkmıştı bizim bakkalın muhteşem bir karısı var hep onu arzuluyodum neyse bakkalın karısından 1 koli yumurta istedim sepet olmadığı için eve çıkarmasını rica ettim ve kapı çalmıştı bende onun geleceğiini bilerek sadee üzerimde baksır wardı ve sikimi kaldırmıştım kapıyı açtım ve gözü hemen sikime baktı ve dedimki evde kımse yok karnımda çok acıkmıştı melemen yapacaktım bende bilmediğim için ondan rica ettim onunda canı istiyormuş heralde benı kırmadan tabi tabi yaparım dedi neyse mutfağa gittik gözü hala sikimdeydi ve hafiften gülümsedi ve bu benım hoşuma gitmişti neyse mutfağa geldik benden yemek yapmak için tavayı istemişti bende dolapta olduğunu söledim ve eğilip dolaba baktı bende artık kendimi iyice saldım ve tam önmüme o koca götünü dikti ve arkadan sürtmeye başladım ilk önce bana kızdı ve nabıyosun dedi bende hep seni arzıladım çok hoşuma gidiyosun dedim ve hemen kapıya doğru koşdu ama kapının önünde durdu ve bana takrar baktı kapıyı kilitledi ve üzerindeki uzun elbiseyi yavaş yavaş yukarı doğru kaldırdı aman allahım içinde dantelli bir kilotlu çorap wardı ve bana hadi o zaman gelde benı bi güzel düz dedi ve bende hemen salona geçtim salonun perdesini kapattım ve içeri hafiften karanlık olmuştu hemen göz diktiği sikimi yavaşça eline aldı ve tükütükledi ve elinde gel git yaptı ve benı iyiyce azdırdı ve o dolgun dudaklarının arasına alı ve dünyamdan uçtum sankı o anda öyle güzel yalıyorduki bunu yazıyla bile anlatamam neyse ve o büyük ana geldi sikimi iyice yaladıktan sonra ayağaa kalktı ve önüme domaldı evt artık o kocambn götü hayallerimdeki gibi önümdeydi ve götünü açtım ama benım koca oğlan girmedi götüne ve hemen kremledim onun götünü deliğini ve sikimide kremlemiştim ve artık götüne çok rahat giriyordum ben hızlandıkça o inliyor o inledikçe ben azıyorudum ve çok güzel inliyordu bana dediki çok güzel sikiyosun benı hadi hadi gir içime diyordu ben ilk postayı götünün deliğine boşaldım artık zevkim gitmişti ve her fırsat bulduğumda ve canım istediğimde onu çağırıyor bir güzel amdan götten sikiyordum yeni hikayelerle karşınızda olana dek by (SİZ BU KAFAYLA GİDERSENİZ ÇOK ABAZA GEZERSİNİZ ) O ZAMAN NE DİYORUZ HAYDİ BAKKALA !!!

4 yorum:

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

iskender dedi ki...

5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

Unknown dedi ki...

Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder