30 Ocak 2009 Cuma

18 inde atesli 3 bucuk saat

merhaba ben 29 yaşında bir erkeğim.18 yaşındayken bizim sınıfta inanılmaz kızlar vardı.12. sınıfın nisan ayında ben gözüme sadece aysunu kestirmiştim ve ama seks asla yapmazdı teklif edeni öldürebilirdi. ama ben onunla sevişicektim. bi gün annemler evde yokken eve ders çalışmaya davet ettim . oda benim iyi arkadaşımdı kabul etti.ben onu o gün sikmeyyi çok istiyordum. eczaneye gidip bayan azdırıcı hap aldım. birde kola. eve geldi bi 10 dk ders çalıştıktan sonra kola getirdim onunkini içine 1,5 doz bayan azdırıcı hap ve geciktirici benimkinde ise sadece geciktirici vardı.o kolasını içince yarım saat sonra yüzü değişti artık neredeyse yerinde duramıyordu ve olan oldu. davranışları iyice değişti hep elini amına götürüyor çokca tuvaalete gidiyordu.oldu diyerek ders çalışırken memesini eledim belliki oda istiyordu.o bana dönüp baktı. uzun bi süre göz göze geldik ben ona iyice yaklaştım ve dudaklarına yapıştım oda karşılık verdi böylece saat 15.00 da sex başladı ve 15 dk boyunca öpüstükten sonra bluzünü ve sütyenini çıkarıp memelerini yalamaya başladım. bi10 dk sonra benim pantolonumu çıkardı yaklaşık 15 dk yaladıktan sonra bende aynısını onun taze hiç erkek değmemiş amını yaladım.ikimizinde ilk seksiydi ancak aynen profesyonel gibiydik hele o bakireydi. 15 dk sonra kucağıma alıp annemlerin yatak odasına götürdüm. orda amına 5 dk mastürbasyon yaptım ikimizinde zirveye ulaşmasını istiyordum çünkü onu tekrar istiyecektim. sonra kucağıma alıp götünü sikime oturttum. hoplamaya başladı hızımızı o belirliyordu 30 dk sonra aynısını 30 dk boyunca amnına yaptım bu pozisyondan misyoner pozisyonuna geçtik artık kumanda bendeydi 25 dk boyunca sindire sindire siktim ve sonra 30 dk boyunca hızlandırdım acemi olduğu için çok bağırıyordu buda beni tahrik ediyor daha çok sokuyordum geciktirici kullandığımız için daha akıtmamıştık. sonra10 dk boyunca yavaşlattım bitmesini istemiyordum oda yavaşladığı için bana kızdı ve bende hızlandırdım bi 25 dk daha hızlı şekilde siktikten sonra memesini sikme poziztyonuna geçtim bi 25 dk daha siktim ve o benim onun ağzına akıtmamı istiyordu. sikimi çıkarttım ve 5dk boyunca yaladı benimkini sonra ağzına akıttım.ağzında tutmasını söyledim . ve ben 15 dk daha onun amını yalayarak mastürbasyon yaptım oda akıttı ben onun akıttığını ağzıma aldı ve öpüştük ikimizin akıttığıda birleşti böyle bi fantezi yapamak istemiştim. sexten sonra çok büyük zevk aldı.ikimizde duş aldık ve öpüştükten sonra o evine gitti . ertesi sabah okulda yanıma gelip annemlerin veya onunkilerin olmadığı bi zaman tekrar seks yapmak istediğini söyledi.bende hemen kabul ettim. bundan sonra çok kere daha seks yaptık. belki inanmayacaksınız ama aynı üniversiteye gittik. sonunda evlendik 5 yıldır evliyiz ve çok mutluyuz ve 2 haftada bi sex yapıyoruz en azından .birkaç kaç hikayem daha var onlarıda da paylaşırım.

4 yorum:

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Serkan Öcal dedi ki...

Selam hanımlar Antalya dan Serkan ben. 39 yaşında oldukça yakışıklıyım. Gizliliğe önem veren her yaştan evli dul bekar hanımlar arayın mutluluğun doruklarına çıkalım. 0543 447 31 69

suat dedi ki...

Merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar olgun çiftler İstanbul'dan. Suat ben güvenilir sırdaş bir partner ihtiyacı hissederseniz, doğru düzgün bir partner yada dostlar bulana kadar buralardayım şimdilik....😋😘😋 umudum88@windowslive.com mail adresim. Skype

Yorum Gönder