30 Ocak 2009 Cuma

evli ciftle yasadiklarim

Selam ben Bursadan Kemal 43 yaşındayım. Bundan bir ay kadar önce chat kanalın birinde gezinirken evli bir çift ile tanıştım ve Bursalı olduklarını üçüncü birini aradık larını yazdılar..ertesi gün için anlaştık ve bir cafede buluştuk.necla 35 yaşlarında ama genç kızlara taş çıkartacak kadar güzeldi.kocası 38 yaşında zayıf yapılı,175 boylarında kültürlü bir erkekti.ben semra dedi kadın ve kocasıda bende ilyas dedi. biraz oradan buradan sohbet ten sonra beni evlerine davet ettiler.memnuniyetle diyerek kabul ettim ve arabalarına bindim.karı koca önde ben ise arkada oturuyordum. eve gelmiştik ve ortamı ısıtmak için bir kaç bira rakı filan alınmıştı.ben bira onlar ise karı koca rakıyı yudumluyorlardı. Kocası müsadenizle deyip kalktı ve yan odaya gitti. bu arada semra yanıma oturdu ve benimkini kavradı. sikimi sıkmaya yoğurmaya başladı.ben hemen fermuarımı açıp benimkini özgürlüğüne kavuşturduğum gibi semra tekrar eline verdim.semra benimkini biraz sıvazladıktan sonra,tadına bakmak istermisin dedim.Kesinlikle diyerek başladı emmeye.O ne biçim yalamaydı öyle,çıldırıyorum sandım.bu arada kocası içeri girdi ve oooooo iki dakika boş bırakmaya gelmiyorsun hayatım bu ne hız diyerek gülümsedi. semra bir kemalın sikine bak da o zaman anlarsın dedi ve emmeye devam etti.kocasıda benimkini görünce helal olsun sana karıcığım dedi.ve başladı karısı soyup her soyduğu yeri de öpmeye.hemen yere uzandım ve çırılçıplak kaldıktan sonra semra üstüme otura rak 69 yaptık ve bende onun vıcık vıcık olmuş traşlı amını yalamaya başladık. birden kocasının siki takıldı gözüme.10-12 cm kadardı .yaladığım ama doğru sikini getirip karısına bir hamlede gömdü.semra oohhh derken hala 69 a devam ediyorduk.arada bir ilyasın siki semradan çıkıyordu bende elime alıp tekrar karısına gömdürüyordum.yine bir ara sikini çıkartan ilyasın bu kez semraya doğru değilde ağzıma doğru götürdüğüm de kocasıda ooohhhhhh sıcacık güzelmiş dedi.karısı durumu fark edince hemen üstüm den kalktı ve bu sefer sikime doğru oturmaya kalktı ilk başta kocasının siktiği amı açıldığı için girmem o kadarda zor olmadı ve başladım hemen alttan pompalamaya. karısı zevk çığlıkları atıyor ve ben daha hızlı pompalıyordum.birden kocası yine sikini ağzıma verdi.hem karısını sikiyor hem kocasını yalıyordum.ilyas karısına hadi karıcı ğım sen domal dedi.semra hemen dört ayak oldu ve ben yine arkasına geçtim ve başla dım son sürat delmeye.birden ilyasın siki arkama deymeye başladı ve anlamıştım oda beni sikecekti.krem getir kuru kuru olmaz dedim.hemen banyoda sikini kremlemiş birazda elinde benim götüm için getirmişti bile ve başladı arkamı kremle yağlamaya.ben arkamdan bir parmak girdiğini hissediyordum ve yavaşladım semrayı sikmekte.semra ise hadi aşkım hızlan devam et diyordu.ben ise sıra kocanda biraz sabret dedim ve ikinci parmağıda bu arada yedim.fazla kalın olmayan ilyasın sikini tuttum ve gel dedim.ilyas arkamda yerini aldı ve az bir yüklenişle içime yarısı girmişti bile.biraz acı hissettim açıkcası ama devam et hızlı yapma alıştır diye bildim.o kadar zevk almaya başlamıştım ki bir kaç git gelden sonra kasıklarımı sıkıyordum ve kocası da arkamda geliyorum diye bildi ve içime patladı.bunu o kadar yoğun hissettimki birden bende geliyorum diyerek semranın amına patladım.karısının ise ağzından çığlıklar eksik olmuyordu. gözleri kapa lı kaç kere titrediğini bile sayamadım.biraz dinlendikten sonra.semra sende denemelisin kocacığım harika sikiyor dedi.ben hiç yaptınmı ilyas diye soruyu yöneltmiştim bu arada kocasına. semra bire bir yapmadı ama ben çok yaptım kocamı dedi.nasıl yani dediğimde nasıl olacak plastik penislerle dedi.Bu arada ilyasın benim sikimi süzdüğünü görüyor dum ve ayağa kalkıp ağzına doğru yaklaştırdım sikimi.hemen karısıda aramıza gelip benimkini eline aldı ve adamın ağzına doğru uzatıyordu.Yala kocacığım.karını siken malın tadına bak hadi dedi.adam hiç beklemediğim bir anda hışımla sikimi yalamaya koyuldu.içimden rüya görüyorsun sen birazdan uyanacaksın demeye bile başlamıştım. karısı hemen yatak odalarından plastik penisi getirdi ve beline taktı.ne iş dediğimde seninkini şimdi almaya kalkarsa yırtılır kocamın götü dedi ve güldü.adamın ise hiç bir şey umrunda değil kalkmış olan sikimi taşaklarımı yalamayla meşgüldü.karısı ilyası domaltıp kremlediği plastik penisle zorlamaya başlamıştı bile ve birden adam yalamayı bırakarak yavaş diye bildi karısına.biraz uğraştan sonra kadının adama resmen gidip geldiğini görüyordum arada ben semrayı dudaklarından öpüyor kocasına sikimi yalatı yordum.karısı adamın arkasından çıktı ve hazırladım aşkım gel sik kocacığımın götünü dedi.hemen adamın arkasına geçip sikimi dayadım ve biraz yüklendim ve kafasını rahat almıştı.adam oohhhhh gerçeğinin tadı bambaşka dedi ve ben tam yüklendim sonuna kadar içine girdiğimde adam bastı çığlığı sakın kaçma bekle dedim hemen ve belinden kavradım.karısı hemen ilyasın önüne domalmış ve arasına girerken ilyas hafif doğrula rak karısına dayadı ve geçirdi. Resmen tren gibi ben adamı oda karısını sikiyordu.ilyas biraz karısına hızlı geçirmeye başladığı anda bende girip çıkmalarıma hız vermiş pompa lıyordum adamın deliğini.adamı sikerken seni kıskandım arkadaş dedim.birazda ben ortaya geçsem nasıl olur dedim ve hemen yer değiştik kocası ile.ama benim karısının götüne dayadım ve bir sen kaldın arkadan vermeyen dedim.zaten kremli delikten çıkan sikimi karısı semranın götüne basmaya başladım.kocası ise arkamdan bir anda vazge çip fazla ses çıkarabilir diyerek karısın ağzına verdi.ben sıkma kendini dedim ve bırak tığını hissettiğim an bastırdım biraz ve sikimin kafasını almıştı.ayy diye inlemeye başla yan semraya merak etme,alıştıracam seni dedim ve hem çıkartıyor hem kafasını geri sokuyordum.buna alışan kadın kendini bırakmış kocasının sikini yalamaya koyuldu ve ben adama delecem diye işaret ederek olan gücümle karısının götüne yüklendim ve bir hamlede taşaklarıma kadar soktum.semra feryatlar içinde çığlık atıyor kocası ise ağzına vererek ben bile aldım sıkma kendini karıcığım diye teselli ediyordu.biraz bekledikten sonra alışan semranın götünü pompalamaya başlamıştım.kocası bu sefer benim arkama geçti ve benim götüme dayandı.ben ise kendimi ona doğru hafiften domalarak girmesini sağladım.fazla uğraşmadan zaten açılmış götüme ahmet girip çıkıyor bende karısına girip çıkıyordum.karısı hemen eline plastik penisi aldı ve amına soktu.ooohhhh diye inlemelerimiz duvarlarda yankı buluyordu.adam bana bende karımın götünü sikecem dedi ve bende kadına plastiğin yerine geçsem nasıl olur dedim.tamam dedi.ben yere yattım karısını üstüme aldım ve başladım alttan pompalamaya.kocası arkasına geçti ve açtığım göte rahat bir şekilde giriş yaparak sikişmeye koyulduk.karısı ise beni hep böyle sikin diye inliyordu.doldurdum sikinle içimi aşkım diye beni gaza getiriyor kocasınada sik hayatım daha sert sik götümü diye sesleniyordu.semra birden gözlerini kapattı ve baygın bir halde titreyerek boşalıyordu.bense daha hızlı pompalamaya başladım ve kadın üstüme yığılmış bir halde sikiliyordu.Bu arada kocası da geliyorum karıcığım diyerek karısının götüne hemen arkasından da bende geliyorum diyerek tekrar semra nın amına boşalmıştım.semra ise kendinden geçmiş bir halde hayatımın sikişini yaşattı nız bana diyerek ikimizi birden öpmeye başladı.Sonramı çok değişik pozisyonlar denedik ve hala deniyoruz.Evli çifler ararsa deneyebiliriz.

6 yorum:

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

iskender dedi ki...

5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Serkan Öcal dedi ki...

Selam hanımlar Antalya dan Serkan ben. 39 yaşında oldukça yakışıklıyım. Gizliliğe önem veren her yaştan evli dul bekar hanımlar arayın mutluluğun doruklarına çıkalım. 0543 447 31 69

Emre gündüz dedi ki...

Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotonlaşmış ve her gün aynı ilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gercekleştiremeyen kişiler arayın herşeyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım. 0533 391 27 51 prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen sexten baska seyler paylaşmak isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez.bu konuda bir çok tecrübem vardır size kimi zaman bir arkadaş kimi zaman bir sırdaş olabilirim,numaram gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım 1.83 boy esmer 78 kg .görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim SIFIR BEŞYÜZ OTUZ ÜÇ ÜCYUZ DOKSAN BIR YİRMİYEDİ ELLİ BİR

suat dedi ki...

Merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar olgun çiftler İstanbul'dan. Suat ben güvenilir sırdaş bir partner ihtiyacı hissederseniz, doğru düzgün bir partner yada dostlar bulana kadar buralardayım şimdilik....😋😘😋 umudum88@windowslive.com mail adresim. Skype

Yorum Gönder